Департамент житлово-комунального господарства та

енергоефективності 

майдан Незалежності, 2, м. Суми, 40000 
тел. (0542) 78-98-40
E-mail:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 Розпорядок роботи: понеділок - четвер – з 8.00 до 17.15; 

п’ятниця – з 8.00 до 16.00;
обідня перерва – з 12.00 до 13.00;
вихідні дні: субота, неділя.

 

 

СВІЙ БУДИНОК БЛИЖЧЕ ДО ТІЛА

Панельний 118-ти квартирний будинок по вул. Черепіна 82-А у Сумах був заселений 1-го квітня 1994 р., і вже за 19 років експлуатації, за словами мешканців, отримав повний набір проблем, які роблять комфортне проживання у ньому неможливим: зруйновані системи гарячого і холодного водопостачання, потребують ремонту під’їзди, каналізація і система опалення, протікає дах, стіни будинку вкрилися тріщинами по стикам між панелями тощо. З весни 2013 року представник мешканець будинку Іван РИБІН намагається привернути увагу міської влади до цих питань, вимагаючи якісно підготувати будинок до нового опалювального сезону, але тільки після особистого прийому у голови обласної державної адміністрації справа зрушила з місця.

Микола Войтенко особисто, разом із фахівцями ТОВ «Сумитеплоенерго», оглянув підвал будинку: сухо, встановлені нові, пластикові труби гарячого водопостачання, всі системи в робочому стані. Однак громадський активіст незадоволений, мовляв, манометри встановлені недостатньої потужності, засувки в системі опалення замінені не всі, а кранів у підвалі подекуди явно не торкалася людська рука. Певне занепокоєння викликають тріщини по стикам між панелями зовні і всередині будинку, але без експертизи важко сказати, наскільки це небезпечно. Звісно, ремонт тут необхідний, але все впирається в кошти. За словами директора КП «Сумижитло» Оксани ХОРУЖЕНКО, за два роки обслуговування цього будинку вартість проведених робіт і так уже перевищила плату, отриману від мешканців, приблизно на 10 тис. грн.

- За сім останніх років, коли міським головою Сум працює Геннадій МІНАЄВ, мешканці нашого будинку сплатили 465 тисяч гривень за технічне обслуговування і поточні ремонти, - приводить свої аргументи Іван Рибін. – Де ділись ці гроші?!

Словом, здійснене усунення недоліків мешканців не задовольняє, вони прагнуть, щоб їх будинок привели в ідеальний стан… Наскільки це можливо в сучасних реаліях?

- Мешканці мають право вимагати надання якісних і у повному обсязі житлово-комунальних послуг, перелік і обсяг яких відповідає затвердженим тарифам, - прокоментував ситуацію Микола Войтенко. – В цьому обласна влада зі свого боку надасть людям всю можливу допомогу. Але якщо говорити про вирішення всіх проблем 19-річного будинку, то мова вже йтиме не про поточне обслуговування, а про капітальний ремонт, який здійснюється за рахунок коштів міського бюджету. Давайте розглянемо це питання об’єктивно. В м. Суми багато значно старіших будинків, стан яких набагато гірший, вистачає і тих проблем, які стосуються життєзабезпечення всього міста – наприклад, вимагають термінової заміни близько 140 км аварійних і ветхих теплотрас. Яку проблему вирішувати в першу чергу? На які цілі витрачати кошти міського бюджету, який не є безмежним? Це вирішують депутати Сумської міської ради і міський голова. І саме активна позиція мешканців у відстоюванні своїх інтересів може не тільки привернути увагу міської влади до проблем окремих будинків, а й вплинути  на політику міської ради у сфері ЖКГ в цілому.